Jaarbijeenkomst 2025: een vorstelijke beleving

Afgelopen maandagavond 25 maart was het weer tijd voor de Jaarbijeenkomst van Centrummanagement Utrecht. We kijken terug op een prachtige jaarbijeenkomst in de Geertekerk waarin we ondernemers en vastgoedeigenaren in het centrum van Utrecht informeerden over de belangrijkste ontwikkelingen en onze plannen voor komend jaar.

Na de woorden van welkom door voorzitter Arjan Kleuver en wethouder Susanne Schilderman, stonden we in een korte film stil bij de speerpunten vanuit onze vijf aandachtsgebieden, vertelde Jacqueline Bots over de meerwaarde van duurzaamheid én klantbeleving en sloot ik de rij met de resultaten uit onze Bezoekers Effect Monitor Utrecht (BEMU) die we de afgelopen 2 jaar in samenwerking met Utrecht Marketing uitvoerden. Daarna was het woord aan onze keynote Sydney Brouwer die ons aan de hand van de metafoor, wat je zou doen als ondernemer als de koning op bezoek komt, meenam in de stappen om te werken aan een nog vorstelijkere klantbeleving.

Een mooie aanzet voor het project waarmee wij in september starten en tot januari 2026 met retail, horeca en cultuur die klantbeleving in het centrum meten en nog verder verbeteren. Tijdens onze volgende Jaarbijeenkomst in maart 2026 vallen de meest inspirerende deelnemende ondernemers in de prijzen als kroon op hun inzet en maken onder meer kans op een on- en offline-mediapakket. Meedoen of meer weten? info@cmutrecht.nl  En houd onze communicatiekanalen de komende tijd in de gaten over deze actie.