Zomercampagne nu ook online en offline zichtbaar

De vorige week gestarte campagne ‘Vakantie in ons stadsie’ is binnenkort ook zichtbaar in de stad. In het centrum worden eind deze week de banners opgehangen aan de overspanningen van de sfeerverlichting om bezoekers een fijne vakantie in de stad toe te wensen, de campagne is zichtbaar in de digitale abri’s in de stad en ook op alle onlinekanalen van CMU en Utrecht Marketing kom je de campagne tegen. Binnenkort komt ook een toolkit beschikbaar voor ondernemers en andere betrokkenen.

De invalswegen van het centrum zijn aangekleed met een overspanning met de campagneboodschap en de vlaggen van: Frankrijk, Italië, Duitsland, Spanje, Griekenland én Utrecht. Daarnaast zijn er ook overspanningen met tekeningen van basischoolkinderen die ingezameld zijn via tekenjouwvakantieinutrecht.nl. Daarnaast zijn we gestart met een kleinschalige programmering om de vakantiesfeer te verhogen aan de hand van muzikale optredens op de pleinen in de vijf kwartieren.

We vragen jullie daarbij ons te helpen communiceren dat veilig, verantwoord én gastvrij bezoek mogelijk is aan het centrum. Nu er sinds 1 juli weer meer mensen in een winkel mogen zijn is er ook weer meer ruimte op straat. Kijk hier voor verstandige momenten om het centrum te bezoeken.

Heb je suggesties om in te haken op de campagne? Laat het ons weten en mail Redmar Hueting. Wil je meedoen met een arrangement of heb je een leuke tip of aanbieding voor op de website www.vakantieinonsstadsie.nl? Stuur dan een bericht naar Mandy Vermeer