Op vakantie in eigen stad met een City-arrangement

CMU werkt samen met Utrecht Marketing aan een campagne voor juli, augustus en september om meer bezoekers uit de eigen regio, of zelfs stad, te verleiden vakantie te vieren in eigen stad. Ondernemers uit het centrum roepen we op om met ons mee te denken en invulling te geven aan arrangementen met collega-ondernemers waarmee we bezoekers uit de buurt in de watten leggen. Een typisch gevalletje Utrecht Verbindt zeg maar, waar iedereen beter van wordt: bezoeker en ondernemer.

Zo biedt De Winkel van Sinkel samen met Starlodge Hotels, De Bijenkorf, The Streetfood Club en wijnbar VinVin een arrangement waarbij gasten voor  184 per persoon twee dagen in de watten worden gelegd. Door middel van vouchers kunnen ze bij bovenstaande zaken genieten van al het goeds dat ze te bieden hebben. Bekijk hier het volledige arrangement.

Een arrangement samenstellen ingewikkeld? Nee hoor, zoek gewoon samenwerking met een of meerdere ondernemers uit een andere branche en je hebt al een eenvoudig arrangement wat we voor je onder de aandacht gaan brengen via de kanalen van Utrecht Marketing.
Heb je nu ook een goed idee of wil je graag mee doen aan een arrangement, stuur dan een mail naar Mandy Vermeer van Marketing Utrecht en meld je aan.