1.200+ ondernemers in het centrum van Utrecht met elkaar verbonden

Sinds kort zijn ruim 1.200+ ondernemers in het centrum van Utrecht met elkaar verbonden via de Centrum Management Utrecht community. 

De ‘CMU Community’ is het digitale community platform ontwikkeld door Chainels waar het centrummanagement, de gemeente en overige betrokken partijen, zoals bijvoorbeeld INretail, relevante informatie met elkaar delen en waar met elkaar gecommuniceerd wordt.

Zowel centrumbreed als binnen de 5 centrum kwartieren (Domkwartier, Universiteitskwartier, Vredenburgkwartier, Museumkwartier en Stadhuiskwartier) kan snel onderling informatie gedeeld worden. 

Jeroen Roose, Centrummanager van Utrecht: “De CMU Community is makkelijk in gebruik en we kunnen ondernemers heel gericht bereiken. En andersom: zij kunnen CMU ook makkelijker aanspreken. Door de app wordt contact met elkaar laagdrempelig, ideeën kunnen makkelijk worden uitgewisseld en ook als er calamiteiten zijn kan er snel geschakeld worden ter bevordering van de veiligheid”. 

Utrecht is de eerste Nederlandse stad waarvoor Chainels een versie van het platform heeft geïntroduceerd die geheel in de branding is van CMU. Zie hieronder een impressie!

Over Centrummanagement Utrecht: CMU zorgt voor een significante versterking van een aantrekkelijk, gastvrij en bereikbaar centrum waarbij de belangen van de ondernemers, horeca en cultuur optimaal worden behartigd teneinde (nieuwe) bezoekers aan te trekken en herhaalbezoeken te generen. Dit doen we samen met de ondernemers en bewoners in het centrum, de gemeente Utrecht, diverse ondernemersverenigingen, Utrecht Marketing, de culturele sector en de universiteit.