“Hoe effectief en zinnig is online marketing nu eigenlijk?”

Interview met Dorothé Cras van De Utrechtse Kinderboekwinkel Om ondernemers te helpen beter vindbaar en zichtbaar te worden online is CMU eind 2019 gestart met een supportprogramma. Eén van de deelnemers van het programma, is Dorothé Cras van De Utrechtse Kinderboekwinkel. Samen met twee van haar collega’s nam ze deel aan de trainingen van het Lees verder… »


Een kwestie van durven en doen

Interview met Sebastiaan van Pommeren van Van Pommeren Om ondernemers te helpen beter vindbaar en zichtbaar te worden online is CMU eind 2019 gestart met een supportprogramma. Eén van de initiatiefnemers en tevens deelnemer van het programma, is Sebastiaan van Pommeren van koffiespeciaalzaak Van Pommeren. We spraken met hem over zijn ervaringen met het supportprogramma Lees verder… »


‘Het belang van Google moet niet worden onderschat’

Interview met Rob Neuteboom van De Proefkelder & Eethuis Vers Om ondernemers te helpen beter vindbaar en zichtbaar te worden online is CMU eind 2019 gestart met een supportprogramma. Deelnemer Rob Neuteboom van escaperoom De Proefkelder en lunchroom Eethuis Vers vertelt ons over zijn ervaringen met het supportprogramma tot nu toe. Rob Neuteboom begon acht Lees verder… »


Gezamenlijke vijand

Van de voorzitter… Het is een bekend gegeven: een gezamenlijke vijand verbindt. Zoals een lichaam uit alle macht probeert een gevaarlijk virus onschadelijk te maken – en soms de strijd verliest -, zo zie je in Utrecht dat de coronacrisis ook verbindt. Dat maakt de schade niet ongedaan en het verloop van de crisis niet Lees verder… »


Jaarbijeenkomst CMU 2020

Afgelopen maandag kwamen we weer samen. Centrumondernemers, CMU en andere betrokkenen om terug te kijken op afgelopen jaar, vooruit te blikken in dit jaar en vooral ook om elkaar te ontmoeten en bij te praten. De avond werd goed bezocht en de reacties waren zeer positief. Aan de hand van stadscomedian blikten we terug en Lees verder… »


Even voorstellen: Kyra Kasel fondsmanager OfU

Het Jaarcongres was een inspirerende spoedcursus ondernemersfonds Onlangs beleefde ik tijdens het Jaarcongres van OfU mijn vuurdoop als nieuwe fondsmanager. Op het podium in het prachtige Spoorwegmuseum nam ik het stokje over van Alan Grommers en stelde ik me officieel voor aan de ondernemers van Utrecht.  Podium Op een podium staan is voor mij niet Lees verder… »


Zaak in beeld: Sim Son

‘Hier geen gezwam over shampoos en conditioners’ “Bij Sim Son houden we erg van no nonsens en geen gedoe. Je haar is uiteraard ontzettend belangrijk maar tijdens het knippen praten wij net zo lief over voetbal, politiek, Game of Thrones of eventuele andere actuele topics, waarbij we niet bang zijn om onze mening te ventileren. Lees verder… »


Zaak in beeld: The Joker

‘Wij verbinden omdat bij ons alles kan. Daar zijn we trots op’ Het is niet echt een onopvallende gevel daar op de Oudegracht. Drie dobbelstenen steken mooi uit en af op de blauwe ondergrond. Het vermoeden dat je te maken hebt met een spellenspeciaalzaak is niet onterecht. Maar toch is The Joker (de naam zegt Lees verder… »


Hart voor het centrum

Zin in Utrecht timmert hard aan de weg In september ging de activatiecampagne ‘Zin in Utrecht!’ van start. Het doel: meer regionale bezoekers in het centrum, die langer blijven en meer besteden. Je hebt de campagne vast al op diverse plekken gezien. Benieuwd hoe het ermee gaat en welke resultaten er al zijn geboekt? Een Lees verder… »


Tandje erbij

Op het moment dat ik dit schrijf, staat u aan de vooravond van de drukke decembermaand. Dat betekent voor u en uw medewerkers meer dan alleen een tandje erbij. Sinterklaas is in elk geval zonder toestanden in Utrecht aangekomen en dat is niet alleen een compliment aan de organisatoren waard, maar aan de hele stad. Lees verder… »